Търговски софтуер

 

Заявете безплатна персонална демонстрация

Предложението е валидно за район Варна

 

ОБАДЕТЕ НИ СЕ
Обадете се
0888151585

 
 

Търговски софтуер за магазини и заведения

Фирма Юмена предлага търговски софтуер за магазини, складове, заведения и ресторанти още от самото начало на възникване на нуждата на търговците и предприемачите да започнат да управляват своите бизнес процеси с помощта на компютри и POS софтуери.

В нашата сфера ние, работещите с Касови апарати, Търговски софтуер, Компютри и POS периферия, винаги сме наричали подобни решения „Фискални системи“.

Всъщност винаги водещ е бил търговският софтуер, като от неговите функционалности зависи и нашият избор. В годините сме разбрали, че в зависимост от това какъв точно е бизнесът ни и съпътстващите нужди, определяме и какъв точно ще е софтуерът.

Затова ще представим какво можем да предложим ние на нашите клиенти. В сферата на складовите софтуери сме особено „силни“ в интеграцията на:

  • Софтуер за магазини и павилиони.
  • Софтуер за вериги магазини с централизация.
  • Софтуер за ресторанти.
  • Софтуер за заведения и клубове с голяма натовареност.
  • Софтуер за управление на складове.

Без да се спираме на всичко по отделно, ще представим, с какво сме по-добри от останалите в бранша. Ще опитаме да опишем всичко лесно и разбираемо, без излишни технически термини.

 

Търговски софтуер за магазини, заведения и ресторанти. Складов софтуер.

- Супер лесен за работа софтуер за продажби.

Неведнъж сме попадали на клиенти, които трудно боравят с компютър. Смятаме, че е особено важно модулът за продажби да е улеснен и интуитивен. Важното е с един поглед служителят зад касата да разбере кой бутон за какво е. Важното е след десет минути обучение служителят да може да работи без да се притеснява, че ще сбърка нещо.

 

- Интуитивен интерфейс.

Дали ще предпочетете работа с тъч скрийн модул, със стандартен „магазинерски“ модул, или пък комбиниран… Това е Ваше решение. Ние ще Ви консултираме и ще приложим/интегрираме това, което Ви харесва и е функционално.

 

- Разширени справки.

С толкова години опит зад гърба ни, смело може да заявим, че справките са вероятно най-важните за собствениците на бизнеса. Трябва да е лесно с един-два клика да можем да си изготвим желаната справка за маржове, приходи, разходи, стоки по доставчици, справки за отстъпки, справки по групи и артикули и т.н. Важно е да можем да си генерираме и справки, различни от предварително заложените в програмата – справки по собствено усмотрение и нужда.

 

- Работа с Мобилни терминали – за магазини и складове.

При софтуерите за управление на складове и магазини мобилните терминали ще Ви свършат чудесна работа при Ревизии, Заприхождаване на стока, Изписване и Продажби. Без проблеми интегрираме безжични мобилни терминали работещи под Android OS.

 

- Работа с Таблети и Смартфони – за заведения и ресторанти.

Лесно ще интегрираме Вашите Android смартфони, за да могат Вашите служители да приемат поръчки от клиенти, да пускат сметки и бележки. Без ограничение в броя на устройствата.
И тук НЕ работим симултативно през Remote Desktop (като по този начин се натоварва компютърът с базата), а си имаме специален модул за смартфон и таблет. Нещата се случват моментално без значение от броя на таблетите.

 

- Едноскладови и/или многоскладови бази.

Не всички програми могат да предложат такива функционалности. Не всички колеги могат да направят настройките за подобни нужди. Ние можем! Ще Ви консултираме и настроим търговския софтуер. Ако имате верига от няколко търговски обекта ще настроим и централизирано синхронизиране на базите между обектите.

 

- Гъвкавост на търговския софтуер спрямо изискванията на българското „законотворство“.

Тази точка изобщо не е шега. За всеобщо съжаление, често българската действителност работи срещу бизнеса. Предполагам доста хора знаят и помнят СУПТО промените в наредба Н-18… Постоянните ДДС промени на определени артикули…
При евентуални промени ние ще настроим софтуера така, че да отговаря на всички изисквания, и най-важното – на Вашите.

 

- Разширяване на бизнеса. Работа с един или повече компютри.

Няма значение дали имате един или повече обекти. По всяко време можем да увеличим броя на работните Ви станции без това да доведе до каквито и да било загуби и сътресения за бизнеса Ви.

 

- Избор на подходяща периферия за безпроблемна работа с търговския софтуер.

Под израза периферия се има предвид везни, баркод скенери, фискални устройства, компютри, принтери за поръчки и сметки, тъч скрийн монитори и т.н. Ние знаем „кое с кое“ работи безпроблемно. Ние ще Ви консултираме и ще изградим системата така, че да е хардуерно и софтуерно съвместима, за да работи безпроблемно.

 

- Надеждност при работа.

Важното е да не се „чупи“. Когато софтуерът е написан добре, той работи надеждно без странни сривове и бъгове.

 

- Софтуерна поддръжка. Хардуерна поддръжка.

ОПИТ. Ние разполагаме с опит и добър екип.
В днешно време е немислимо да имате софтуерен или хардуерен проблем и да нямате към кого да се обърнете. Или пък да Ви накарат да ЧАКАТЕ, и през това време да ГУБИТЕ ПАРИ! Ние сме насреща и сме екип с дългогодишен опит и стаж. Знаем къде биха могли да възникнат проблеми и знаем как можем да ги решим.

 

Една от основните причини да изберете нас и нашите услуги е, защото ще сме лично ангажирани с Вас и нуждите на Вашия бизнес.